22 september

22 september 2017 - Island Park, Idaho, Verenigde Staten

En into the car😄 Route was: vertrek uit Beaver, toen via Provo, Salt Lake City, Ogden, Pocatello, Idaho Falls naar Island Park. Staat Idaho. Overal waar we komen zijn er vriendelijke mensen, die je steeds met alles willen helpen. Mijn top privé chauffeur heeft er heel wat miles opzitten🤗 Het was vanmorgen mistig bij vertrek. Onderweg ijs op de bergen. Nu is het koud in Islands Park, 9°. Het zat vannacht iets onder het vriespunt zitten! Oeps, kleding bij elkaar scharrelen 😣 We overnachten in een cabin.

1. Wies:
    23 september 2017
    En nu hebben wij mooi weer!
    Laatste week: nog heel veel plezier!!!
  2. Anny Rutten:
    23 september 2017
    Hallo Annelies en An. Weer een hele toer zeg. Dat is wel koud maar een glaasje wijn warmt wel op. Hier is het nu mooi weer. Wij : Mireille, Daniëlle en Mijn 2 zussen gaan direct naar Amsterdam voor een concert van Neil Diamond we hebben er veel zin in. nog veel plezier .Groetjes Anny.
  3. Annelies Sweens:
    24 september 2017
    Wat zullen jullie ook genoten hebben!!! Lijkt me geweldig! Groetjes van ons.