28 september

28 september 2017 - Jackson, California, Verenigde Staten

Vandaag dus richting Jackson. Via binnenwegen. Met de navigatie op wegen terecht gekomen die je zelf niet zou vinden. Van eentje zou je die ook niet willen vinden😃 In the middel of nowhere, een karrespoor met grind. Toen we net in het hotel waren, arriveerden Cora en Bob. In Jackson wat geshopt met hun en heerlijk uit eten. 🤗Daarna voor het dessert naar hun huis in de bergen in Pioneer Circle, Stockton. Prachtig huis, alles is er groot. Mooie herinneringen aan Corrie en Donald. Morgen met Cora naar San Francisco waar we met zijn 3en overnachten. En van waaruit we terug vliegen 😝😝😝

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wies:
    29 september 2017
    Jammer (?) dat het er weer op zit.
    Dubbel genieten van deze laatste dagen dus!!!
  2. Wilma:
    29 september 2017
    Wat is het toch allemaal voorbij gevlogen , maar jullie kunnen naar een mooie vakantie terugkijken , geniet nog maar even daar 🚘
    Goede reis terug en tot snel in Goirle ✈️ 👋
  3. Jeanny:
    29 september 2017
    Groetjes aan Cora en Bob en goede reis terug!
    😘
  4. Rob en Mireille:
    29 september 2017
    is een mooie ontmoeting geweest. Goede terugreis!
  5. Anny Rutten:
    29 september 2017
    wat hebben jullie een geweldige reis gehad. veel gezien ,alle soorten weer en prachtige parken bezocht jullie zijn echter wel op tijd weg uit Yosemite waar een stuk rots van de el Captain naar beneden is gekomen. nu nog een paar dagen genieten in San Francisco . leuke stad. goede terug reis. Groetjes Anny.
  6. Marja:
    30 september 2017
    Och.. is het al de laatste dag, dat gaat snel
    Jullie kunnen terugkijken op een fantastische, bijzondere reis 😍. Ik heb genoten van jullie reisverhalen. Een fijne reis terug xxx