Amerika 2017

3 september 2017 - Ferndale, Verenigde Staten

Het eerste verslagje.

Gisteren vertrokken dus. Door taxibusje opgehaald, nog nooit via Rotterdam en Den Haag  naar Schiphol gereden. Vertrek naar Londen voor overstap naar New York. Aankomst JFK in New York om 19.30 uur (Amerikaanse tijd) Uren voor de controle op vliegveld ! Daarna op zoek naar autoverhuur bedrijf. Mooie rode jeep hebben we.Bracht ons dwars door New York, wat niet de bedoeling was. Bronx, Queens, Harlem in het donker! Eerste hotel overnachting was geboekt. Maar hotel was onvindbaar? Donker , bossen! Uiteindelijk: aankomst 's nachts om 4 uur. Na even ontspannen na 5 uur naar bed, Trubbeldag. En er was meer, maar dat schrijven we niet op!

1. Jeanny:
    3 september 2017
    Haha.....deze avonturen hadden wij al bijna voorspeld. Het zal altijd andersbdan gewoon lopen bij jullie .
    We wachten met smacht op de volgende avonturen
  2. Wilma:
    3 september 2017
    En toch zijn jullie goed bezig samen ,
    Op naar de volgende dag die vast en zeker beter gaat verlopen ik wacht af op het volgende verslag
    Geniet
  3. Anny Rutten:
    3 september 2017
    Hopelijk waren dit de laatste strubbelingen dat was wel spannend 's nachts door de Bronx
    Ik zal met belangstelling jullie avonturen volgen.
    Veel reis plezier en de groetjes .
    Anny.
  4. Elly:
    6 september 2017
    Ook wij gaan jullie natuurlijk volgen! Benieuwd naar jullie belevenissen! Heel veel plezier samen!